Faqs

L’edat recomanada és a partir de 6 anys, tot i que recomanem que entre 6 i 8 anys tinguin certa experiència caminant per muntanya. Si no fos el cas, hi ha l’opció de retallar la ruta.

A partir de l’etapa 2 ja no hi ha cobertura. El restaurant La Casa del Bosc disposa de servei Wifi gratuït. 

La ruta no disposa d’una senyalització específica, però seguint el Mapa i la Guia de camp no hi ha pèrdua. Cal, sobretot, estar atent a la primera part de l’etapa 3 al desviament de la tornada pel mateix camí de l’etapa 1. 

Sí, podeu realitzar la reserva a través d’aquest portal web. 

Degut a la situació de sequera, moltes de les fonts de la zona no ragen. Teniu el restaurant La Casa del Bosc per beure i omplir les cantimplores, però recomanem portar previsió des de casa. 

En cas d’al·lèrgia o intolerància, es podrà demanar un canvi de menú. Si es vol afegir algun altre menjar, es podrà fer directament al restaurant.

Sí, al restaurant La Casa del Bosc. 

Sí, tot i que no podran entrar dins el restaurant. Tot i això, aquest disposa d’una zona per deixar-los lligats a l’aire lliure.

Sí, però cal preveure el quilometratge i el desnivell per fer una valoració. 

Si heu pagat el servei d’assegurança, disposeu d’un telèfon d’emergència. En cas de no haver reservat aquest servei, caldrà trucar al 112. 

No, ja que és un Parc Natural.

Sí, però l’horari d’esmorzar al restaurant La Casa del Bosc és fins les 11h del matí. 

No, però l’activitat és a la Guia de Camp inclosa als packs. Recomanem agafar-los per gaudir de l’experiència completa. 

Temporada de tardor i primavera i sortint ben aviat al matí. 

En el sentit que es proposa en l’ordre de les etapes. 

Sí, per les persones que ho desitgin, podran demanar servei de taxi des d’algun dels aparcaments fins el restaurant La Casa del Bosc i tornar. Aquest servei no inclou les etapes 3 i 4.

Sí, però cal llegir les polítiques de cancel·lació. 

Al correu de confirmació hi ha la pestanya amb aquesta opció.

Sí, però la reserva d’esmorzar és a una hora concreta. Si el restaurant és ple, no et podran atendre si hi vas a un horari sense reserva. 

Amb la reserva tens servei telefònic. El més important és no perdre els nervis i trucar-nos, t’atendrem encantats i trobarem la solució.